lørdag 29. mai 2010

Sukkersøtt # 86

Her kommer det er nytt kort fra meg. Har prøvd å lage et easel-kort. Dette er en teknikk jeg kommer til å bruke flere ganger:) Ikke så veldig vanskelig, og kortene blir spesielle.

Fulgte en skisse jeg fant hos sukkersøtt. På dette kortet har jeg brukt vintagebilde. Ikke så veldig overraskende;)I tillegg har jeg brukt blomster med en halvperle i midten, flere halvperler og hjerter jeg har stanset ut med spellbinders. Har også brukt en hjertecharm.




Kortet oppstilt




Forsiden av kortet. (Ser at det har blitt litt rart npr jeg har skannet det inn. Det kommer tydligere fram i virkligheten at den øverste lilla bakgrunnen er mindre enn den nederste)




Innsiden av kortet.


Håper dere liker det:)


2 kommentarer:

  1. Heisann..
    Dette var et nydelige kort :)

    SvarSlett
  2. Så nydelig kort! Likte så godt motivet inne i hjertet:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)