onsdag 16. juni 2010

Noen nye kort

Nå er det en stund siden jeg har blogget. Dermed kommer det tre kort denne gangen:)

Det første kortet er et telyskort. Dette er en teknikk jeg kommer til å bruke flere ganger:)



Her har jeg lilla og brune farger. Har dekorert med vintagebilde, samt blomster, halvperler og silkebånd. Har laget en liten "lomme" der jeg har lagt en tag man kan skrive på oppi. Denne har jeg stanset ut med spellbinders og pyntet med roser.

Det andre kortet er også et vintagekort. Overrasket?;)



Her har jeg brukt svart og blått som hovedfarger. Pyntet med bånd med en sløyfe på, roser (hvit og turkis), solsikkecharm og harvperler:)

Det siste kortet jeg skal vise i dag er et Magnoliakort. Dette er stort sett likt det forrige Magnoliakortet jeg viste.



Her har jeg brukt aprikos som grunnfarge. Pyntet med sommerfugler, roser og et perlebånd.


Håper dere liker det jeg har laget;)

Snakkes snart igjen.

2 kommentarer:

  1. Takk for titten. Mykje fint du har laga. Eg har også prøvd meg på telyskort. Kjekke smågaver.

    SvarSlett
  2. Takk for hyggelig besøk i bloggen min

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)