søndag 5. september 2010

Mitt første bestillingskort:)

Nå er jeg ferdig med det første kortet jeg har fått bestilling på. Dette skulle være et konfirmasjonskort med bilde av konfirmanten. Resultatet ble slik.



Lagde et staffelikort. Bildet er revet i kantene, svertet og fått stickles. Har sydd med symaskin rundt kantene av mønsterpapiret. (Det syns desverre ikke så godt). Ellers har jeg pyntet med roser som har lik farge som mønsterpapiret. Annen pynt er en sommerfugl som er trykt ut med MS punch, halvperler og brads.



Framsiden



Innsiden med skrivefelt og pengelomme.

Ønsler med dette kortet å delta på følgende utfordringer:

Anonyme scrappere. Jeg ble inspirert av den rosa/rød veggen i bakgrunnen og de rosa blomstene som er på puta.

Nordsalten hobbyklubb der de vil se prosjekt med vinger.

Kort o Mania der de vil se søm.

Scrappekammeret der alt er lov denne gangen.

Jeg har også med dette kortet latt meg inspirere av et bilde Henrikke la ut på bloggen sin, der hun utfordret til å lage et prosjekt der man fant inspirasjon i blidet. Jeg fant inspirasjon i fargene/ blomstene.

Har også et lite spørsmål til dere som leser bloggen min. Hvor mye ville dere ha betalt for dette kortet?

Ønsker dere en god søndagskveld:)


14 kommentarer:

  1. Kjempeflott kort du har laget. Fine ark og lekre blomsten du har satt sammen. Tusen takk for at du deltar på utfordringen til Kort o mania.

    Når det gjelder hva man skal ta for kortet vil jeg si: Se på hva et dobbelt kort koster i butikken, bare med litt ekstra på, f.eks en gullkant. Regn litt på hva kortet har kostet deg, og så finner du en riktig pris. Uansett er nok timebetalingen lav på fint håndverk! Morsomt at du har fått en bestilling.

    SvarSlett
  2. så stiligt kort du har laget
    flotte farger, og oppsett
    takk for at du deltar på Kort o mania
    klem fra Benedicte


    (eg tar 40 kr for kortene mine, men eg vet om de som tar 75-80 for kort og, så synest du må se det litt ann på hvor mye tid og material du har brukt, og finne den prisen du føler er riktig for deg å ta.... lykke til)

    SvarSlett
  3. Herlig kort, som jeg er sikker på at både bestiller og mottaker vil sette stor pris på!
    Tuusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
    Klem, Yvonne

    SvarSlett
  4. Kjempeflott kort!! Lekkert med den sommerfuglen!
    Takk for ditt bidrag!
    Klem Anette - anonyme scrappere.

    SvarSlett
  5. Kjempeflott kort. mange flotte detaljer. Takk for at du deltar hos NordSalten Hobbyklubb.

    -DT Wenche

    SvarSlett
  6. Så flott kort! Sikkert moro å få en bestilling!
    Lekkert pyntet, liker så godt de sølvblomstene, under rosene, den ideen har jeg lånt av deg!
    Flott og gjennomført innside også!
    Takk for at du deltar hos AS!
    :D

    SvarSlett
  7. Det ble veldig flott! :) Gjennomført lekkert på alle sider!

    Silje

    SvarSlett
  8. Så flott dette ble! Og personlig med fotografi. Mottakeren blir sikkert kjempefornøyd. Takk for ditt bidrag hos AS. klem

    SvarSlett
  9. Et kjempeflott kort i herlige farger! Tusen takk for at du deltar på Kort o Mania´s utfordring:o)

    SvarSlett
  10. Nydelig kort du har laget Jeanette! Kjempefin blomsterpynt, og kjempefine papirer :)
    Liker fargene og oppsettet ditt veldig godt.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
    Klem Guro

    SvarSlett
  11. Lekkert konfirmantkort - her håper jeg bestiller ble fornøyd!
    Takk for at du deltar på NSHKs utfordring - lykke til!
    ♥ Marianne

    SvarSlett
  12. Kjempeflott kort, herlige farger og pynting. :)
    Takk for at du deltar hos AS.
    Klem fra Anne.

    SvarSlett
  13. Så stilig kort. Flott dekorert, og det blir nok ikke ditt siste bestillingskort heller. Tusen takk for at du deltar hos oss i Anonyme Scrappere.
    Klem, Anja

    PS: supert om du tar vekk ordbekreftelsen - sparer mye tid for oss dt'er :)

    SvarSlett
  14. Kjempefint kort!!! Herlige farger og jeg digger sommerfugler ;)
    Takk for at du deltar hos Scrappekammeret!!
    Klem, Anette :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)