torsdag 11. november 2010

Kort til farsdagen

Da har jeg fått somlet meg til å lage et kort til farsdagen på søndag:) Det ble ikke så veldig komplisert, men passer bra til mottakeren (håper jeg).

Har denne gangen forsøkt meg på en ny bretteteknikk. Den var ikke så vanskelig, men det blir liksom litt mer enn et vanlig 15x15 kort. Malen på dette kortet fant jeg hos Marianne (Sakkalo).

Mitt kort ble slik.





Siden mottakeren er interessert i fotball og laget er Stoke, har jeg brukt fargene rødt og hvitt. Har farhet drakten på motivet slik draktene til Stoke er. Stempelmotivet er fra Motivet. Tekstet har jeg skrevet ut, og har pyntet med fotballrelaterte charms (fotballdrakt, fotballsko og fotball). Jeg har også brukt fotball mønsterark. Har også pyntet med to blomster i "lagfargene"

Ønsker dere en fortsatt fin dag:)

3 kommentarer:

  1. Et herlig kort, Jeanett!!! Tipper at pappa er glad i fotball! Flott fargelegging av dette herlige motivet :)
    Tusen takk for at du deltar hos Sukkersött!!
    Klemmer, Wenche :0)

    SvarSlett
  2. Jättefint kort. Gillar färgerna och motivet. Tack för att du deltar i min candy. :) Kram, Hanna

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)