fredag 18. mars 2011

Tilda som musiker

Nå er den ene eksamen gjennomført, så i dag har jeg bevilget meg litt tid til å lage et kort, før jeg skal starte på oppgaveskriving.
Har brukt et Magnoliastempel på dette kortet.


Har som alltid fargelagt med promarkers. Stempeltrykket er stanset ut med spellbinders. Den blå blonden og roseknoppene er kjøpt på papirloftet, mens den store rosen er kjøpt hos Hjerteboden. Har stanset ut sommerfugler med MS punch, har også brukt en MS punch på det brune mønsterarket under motivet. Ellers har jeg pyntet med noen halvperler. Har brukt ark fra Maja og Inkido. Jeg har hatt på litt stickles på vingene til Tilda og sommerfuglene.




Med dette kortet ønsker jeg å delta i følgende utfordringer.

Kort o Mania: Oppgaven der er denne gangen: bruk dies og/eller puncher på ditt prosjekt.
Wild Orchid Challenge: DIEING TO PUNCH IT OUT.

Denne helgen sparkes tippeligaen i gang, så det blir nok noen timer foran tven på meg.
Ønsker alle en flott kveld.
Klem

4 kommentarer:

  1. Kjempefint!
    Utrolig lekre farger og nydelig pyntet.
    Og motivet er nydelig.

    Ha en strålende helg!

    Klem, Gro

    SvarSlett
  2. Wow så lekkert! Nydelige farger og papirer du har brukt her :-)
    Tusen takk for at du deltar hos Kort O Mania.
    Klem Guro

    SvarSlett
  3. Å så nydelig et kort! Hærlig det stemplet og flott bruk av blomster og nydelige sommerfugler.

    Takk for at du deltar hos Kort O Mainia. Klem Heidi

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)