lørdag 9. april 2011

Tre julekort i april.

Det er ikke like lett å finne inspirasjon til julekort når sola varmer og blomstene begynner å spire. Men med litt julekalender på dvd fikk jeg laget tre julekort denne måneden også:)

Det som er felles for disse tre kortene er at jeg har brukt Magnoliastempler på alle sammen, men også at det er mye blomster på dem. Vet ikke om det er mulig, men jeg har fått enda mer dilla på alle de flotte blomstene man kan pynte kortene med:)

På disse kortene har jeg kun brukt papir fra restekassa mi. Det er godt å få brukt opp noe av det også. Derfor er det ikke så mye julepapir jeg har brukt på disse kortene. For det meste tror jeg det er papirer fra Maja Design Fika. Alle kortene har også fått endel Stickles på seg.






Jeg sender disse tre kortene til Hjertebodens juleblogg

Minner om candyen min som dere finner her

Ønsker alle sammen en flott lørdagskveld. Jeg for min del skal snart sette meg ned å se på tippekampen, Brann vs Fredrikstad

Blogges.

3 kommentarer:

  1. Så vakre julekort du har laget, lekkert med alle blomstene, inspirert av våren, kanskje? Kanskje julekortene blir litt forskjellige i de neste månedene når våren og sommeren kommer. Tror foreløpig enda at jeg syntes januar var den værste måneden å lage julekort i, da er man liksom litt veldig forsynt! Ønsker deg en fortsatt god søndag.

    SvarSlett
  2. så flink du er som tenker på julekortene allerede nå! jeg er bestandig i siste liten ;) kjempenydelige kort!

    SvarSlett
  3. Titt tei, har noe til deg i hula mi, så ta en tur innom da :)
    Ha en fortsatt fin og kreativ søndag :)
    Og God Påske :)
    *lille

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)