fredag 16. september 2011

Jul i september

Det ble vintage julekort denne måneden også. Selv om jeg har julemotiver liggende, ferdig fargelagt, er de vintagebildene jeg finner fram når jeg skal sette meg ned å lage noe...


På det første kortet har jeg brukt fargene lilla og brun. Arkene jeg har brukt er fra Maja design. Jeg har brukt Ms- punch og spellbinders. Blomstene har jeg kjøpt hos Hjerteboden, det er også blonden. I tillegg har jeg brukt englecharms. Noen av kantene og blomstene har fått litt glitter.


Her har jeg brukt ark fra sommerkoleksjonen til Maja design, men syns det går an å bruke på julekort også. Blomstene er fra litt forskjellige steder. Bokstavene har jeg stanset ut og hatt på crackle paint. Har brukt litt puncher her også og litt halvperler

Har også brukt Maja ark her. Har hatt på litt crackle paint på noen av kantene. Har brukt Magnolia dies og Ms- punch

Disse kortene er mitt bidrag til Hjertebodens juleblogg

Håper alle sammen får en flott helg.

3 kommentarer:

  1. OMG, girl, your vintage creations leave me breathless! Love, love your blog! You are incredibly talented.

    SvarSlett
  2. Jeg gjør det motsatt, jeg har vintage motiver liggende, men liker best å bruke stemplene mine, selv om noen av motivene jeg har er kjempenydelige! ;)

    Veldig flotte julekort du har laget!
    Jeg likte spesielt det øverste, med hjerteborden og englene som daler ned (i skjul). :)

    SvarSlett
  3. Kjempefine julekort, nydelige motiver du har brukt. Klem May Britt.

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)