fredag 21. oktober 2011

Det siste julekortet i oktober

Her kommer det siste julekortet til Hjerteboden sin juleblogg denne måneden. Laget det samtidig som de andre kortene, men jeg har vært en uke i Spania i bryllup, så har ikke fått blogget dette før nå.


Motivet på dette kortet er stanset ut fra et av Pion sine mønsterark. Syns dette var et flott bilde som gjør seg godt på kort:) Mønsterarkene og tekststempelet kjøpte jeg sist jeg var på Bikuben. Jeg har stanset ut snøkrystaller med MS punch. Arket jeg brukte til dette er glitterkartong, men det kommer ikke så tydelig fram på bildet. Kvistene er også stanset ut. Ellers har jeg pyntet med blomster og halvperler i ulike størrelser.

Etter å ha vært en uke i varmen, var det en kald opplevelse å komme tilbake til Norge. Det var en flott uke, som ble toppet med et fantastisk bryllup:) Men nå er det tilbake til hverdagen, med pensumlesing og skole. Har flere prosjekter jeg ikke har blogget enda, så det kommer noe nytt i bloggen i løpet av helgen.

2 kommentarer:

  1. Hi Jeanett! Absolutely adore your spectacular Christmas cards...beautiful job!!!!!

    SvarSlett
  2. Så flott kort. :) Utrolig julete motiv, og herlig oppsett og pynt og farger. :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)