søndag 4. desember 2011

50 års kort

Det blir en stund mellom hvert av innleggene i bloggen min om dagen. Det er rett og slett fordi jeg er midt i eksamensperioden. Med fire ulike eksamener og tre av de på åtte dager, er det lesing som blir prioritert. I tillegg til å lese må jeg også jobbe litt, så da er det ikke mye tid som kan brukes på scrapping. Men jeg har laget noen kort, som jeg enda ikke har lagt ut, så helt stille blir det ikke på bloggen:)

Det kortet jeg skal vise i dag, laget jeg til pappa sin 50 års dag i november. Beklager nok engang bildekvaliteten:p

På dette kortet har jeg brukt ark fra Pion sin nye kolleksjon. Bildet er også derfra. All pynten symboliserer noe som jeg forbinder med han. Han jobber i byggebransjen (verktøy). Han er glad i å jobbe ute i hagen med blomster (blomstene), og han elsker å se film (filmstripen). Kunne også pyntet med mye annet, men fikk liksom ikke plass på kortet;)

Her ser dere kortet oppsatt. Jeg har sladdet over teksten, derfor ser skrivefeltet litt rart ut;).

Da ønsker jeg alle sammen en flott 2. søndag i advent. Kommer sterkere tilbake når jeg er ute av eksamensbobla:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)