mandag 19. mars 2012

Et vinterlig kort

Her kommer kortet jeg laget til runde tre i kortcupen inne hos Papirdokkene. Det har vært så mye i det siste, så var veldig i tvil på om jeg kom til å rekke fristen. Dermed ble det laget et kort i full fart, og jeg rakk det. Gikk til og med videre til neste runde, selv om det bare var så vidt.

Jeg har brukt ark fra restekassa mi, og et bilde som jeg også hadde liggende i resteboksen min. Jeg har pyntet med blomster, halvperler og en snøkrystallcharm. Jeg har også brukt to ulike puncher fra MS. En kantpunch og en snøkrystallpunch.

Syns dette kortet passer som julekort, så leverer det til Hjertebodens juleblogg denne måneden.

2 kommentarer:

  1. Väldigt vackert och vintrigt kort!
    Kram!

    SvarSlett
  2. Kortet var utrolig flott=) Skjønner du gikk videre. Gratulerer :D

    Smil fra Sandra

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)