søndag 8. april 2012

Det tredje julekortet i mars

Her kommer det siste julekortet jeg leverte til Hjertebodens juleblogg i mars. Det kommer litt sent i bloggen, men det er jo noe som heter bedre sent enn aldri. Dette bidraget ble en juletag. Har fått litt dilla på å lage dem, og selv om jeg kunne pyntet denne litt mer, syns jeg motivet i seg selv er så flott, så dermed ble det ikke noe dilldall på denne tagen;)


Jeg har brukt spellbinders i ulike størrelser og fasonger til å lage denne tagen. På bildet har jeg også brukt UTEE. Jeg har valgt å ikke lage sprekker i det, fordi jeg syns at det glassaktige "belegget" var så fint i seg selv.

Da er det bare å begynne på julekortene for april. Denne måneden kommer til å gå fort, så må snart sette igang:)

1 kommentar:

  1. Underbar tag, Jeanett! :)
    Älskar formen och den vackra bilden, alldeles ljuvligt! :)

    Önskar dig en fortsatt glad påsk!
    kram,
    Hanna

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)