onsdag 2. mai 2012

Konfirmasjonskort

I dag har jeg laget dette kortet, selv om jeg egentlig burde sittet med nesa i en bok. Men man må jo ha litt pause også. Skulle hente posten i dag, og da lå det en hentemelding fra Bikuben der, så da måtte jeg bare lage et kort med de nye arkene og punchen jeg fikk.



















Det ble et enkelt konfirmasjonskort med ark fra Maja design. Jeg er allerede forelsket i den nye kolleksjonen. Så må nok hamstre flere av disse arkene etterhvert. Har også endelig fått tak i MS- punchen jeg har hatt lyst på siden første gang jeg så den i bruk, og det er lenge siden;) Ble enkelt pyntet, men syns det framhevet det elegante i kortet.

Deltar med kortet i følgende utfordringer:
Kort o Mania- Alt er lov
Nordsalten hobbyklubb- Flower Power (Håper jeg har brukt nok blomster)

Da er det tilbake til litteraturens verden. Går inn i boblen igjen, og blir der i noen dager:)

6 kommentarer:

  1. Such a gorgeous vintage creation, Jeanett!!!!

    SvarSlett
  2. Nydelig konfirmasjonskort.
    Klem :)

    SvarSlett
  3. Så utrolig pent konfirmajonskort=)

    Smil fra Sandra

    SvarSlett
  4. Kjempeflott kort, og kjempefin punch. Har virkelig lyst på den selv... Tusen takk for ditt bidrag til Kort 'o' Mania. Klem Jeanette :)

    SvarSlett
  5. Det enkel er ofte det beste og kortet ditt ble virkelig en nydelig helhet :-)
    Takk for at du deltar hos Kort O Mania og Lykke til!
    Klem fra Karin

    SvarSlett
  6. Virkelig lekkert!
    Tusen takk for at du deltar hos NSHK.
    Klem fra Gunn

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)