søndag 30. september 2012

Julekort nr 2 for september

Tiden går så fort, og det er allerede den siste dagen i september. Endelig har jeg fått laget flere julekort som skal leveres til Hjertebodens juleblogg. Jeg har hatt så mye å gjøre i det siste, og jeg rekker verken å lage noe, blogge eller besøke andre blogger. Men nå er det høstferie, og den skal i hvertfall brukes til å lage mange kort, så ikke abstinensene blir for store når hverdagen begynner igjen;)

Dette kortet er veldig likt et av julekortene jeg laget i juli. Bildet er hentet fra et Pion ark, og mønsterarkene er fra et annet ark ark derfra. Blomstene er fra restekassa mi. Prøver å bruke opp litt av det som ligger å slenger, før jeg åpner nye pakker. Ellers har jeg brukt spellbinders, stjernedies, stickles og halvperler.























Seinere idag kommer det siste kortet for september. Til da; ha en flott dag videre:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)