søndag 30. desember 2012

Topp 10

Nå er året snart over, og jeg gjør som jeg har gjort de siste årene. Jeg har gått gjennom bildemappene mine og plukket ut min topp 10-liste for 2012:)























Et sjokoladekort
























Julekurv
























Magnoliajulekort






















Konfirmasjonskort















Tre Magnoliatags. (Tok med alle tre, fordi jeg ikke klarte å velge ut bare en)





























"Dåpskort"
























Et vintage kort



















Dåpssett
























Nyfødtkort
























Bursdagskort

Jeg vil med dette innlegget ønske alle sammen et riktig godt nyttår:)

3 kommentarer:

  1. Masse fint fra 2012!
    Godt nytt år!:))
    Ida

    SvarSlett
  2. Fantastiska fina alster från året som gått!
    Önskar dig ett gott 2013!
    Kramar!

    SvarSlett
  3. Kjempeflott liste du har her!
    Masse fint å se på.

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)