søndag 5. januar 2014

Spellbinderskort.

I dag har jeg laget enda et kort. Gøy å ha skikkelig scrappelyst igjen. Har snart laget like mange kort så langt i år, enn det jeg klarte de tre første måneder i fjor :) Det ble et kort med spellbinders igjen. Dette er den andre typen av Grand Nestabilities jeg har kjøpt. Syns også at disse er veldig dekorative. I tillegg har jeg brukt notediesen til Memory Box og en punch fra Ek Success. Jeg har pyntet med blomster, blader, charms, stickles og halvperler.
Jeg har brukt skissen til Sketchy Colors.
I tillegg ønsker jeg å delta på utfordringen til:
Kort o Mania - Anything goes.

5 kommentarer:

  1. Nydelig kort med mange lekre dies! Lekkert pynta!
    :) Karen Elise

    SvarSlett
  2. Wow så snyggt kort och fin dies.
    Kram Ulla

    SvarSlett
  3. Flot spellbinder og super smukt kort! Tak fordi du deltager hos Kort o mania!

    SvarSlett
  4. Flott kort med flott bruk av dies. Tusen takk for at du deltar hos Sketchy Colors.
    Klem Monica

    SvarSlett
  5. Nydelig kort Jeantte. Jeg vet også desvere alt for godt om scrappetørke, men ser at du også er ut av den.
    Tusen takk for du delta<r hos Kort'O Mania. Lykke til=)
    Klem fra Elisabeth

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)