lørdag 8. mars 2014

Kort i svart, hvitt og brunt.

I dag har jeg et kort å vise fram som kan brukes til enten konfirmasjon eller bursdag. Det er greit å ha noen kort liggende som man ikke har satt på noe tekst til. Da kan jeg sette på det, når jeg vet hvilken anledning jeg skal bruke det til. Denne gangen ble det et kort som har hovedfargene svart, hvit og brun. For å bryte opp litt, har jeg satt på noen lilla blomster også. Jeg har brukt dies fra Joy! Craft og Spellbinders. Har også brukt to ulike puncher fra Martha Stewart. Mønsterarket jeg har brukt kommer fra Maja- design. Ellers har jeg pyntet med halvperler.

Med dette kortet ønsker jeg å delta på disse utfordringene:
Papirdokkene: Bruk minst 10 perler.
Card and Scrap: Bruk dies.

2 kommentarer:

  1. Så smukt vintagekort ! 1000 tak for dit bidrag på Card and scrap :0)
    Hjørdis DT

    SvarSlett
  2. Woow, dette var kjempelekkert :)
    Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår :)

    Unni
    Card and Scrap

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)