søndag 11. mai 2014

Bloggcandy

Dette innlegget vil stå øverst i bloggen fram til 11. mai.

Det er på tide med en liten candy igjen i bloggen min. I dag er det fire år siden jeg begynte å blogge. Det er lenge, men jeg har kommet hit for å bli :) På disse fire årene har jeg storkost meg med å lage alt mulig med papir, jeg har kikket innom mange flotte blogger nesten daglig, og jeg har lært utrolig mye spennende.

Candyen denne gangen inneholder ting som jeg bruker mye av på det jeg lager:
En pakke små papirblomster.
En pakke roser.
En pakke roseknopper.
En pakke pyntebær.
Tre pakker cherry- blossom.
En stempelpute.
En pakke bling.
En pakke med hvite fjær.
En pakke med metalsommerfugler.
En pakke med metallhjerter.
Det du må gjøre for å delta er:
Ta med bildet og linke til candyen i bloggen din.
Legg igjen en kommentar under dette innlegget
Om du vil er det også hyggelig om du legger deg til som følger, men dette er ikke et krav.


Fristen for å delta er 11. mai. Vinneren blir annonsert 12. mai. 

Da håper jeg at mange har lyst til å være med på denne candyen.

12 kommentarer:

  1. Så gøy med bloggcandy, såklart jeg vil være med :-)

    SvarSlett
  2. Nå var jeg jammen heldig! Jeg kom virkelig ikke hit pga candyen, jeg kom for å takke for hyggelige besøk i min blogg og bestemte meg fort for å legge meg til som følger her hos deg. Og jammen har du ikke en blogcandy på gang :) Selvsagt vil jeg være med! Her var det mye fint til en heldig vinner! Jeg har lagt inn bilde og link i bloggen min, her kommer kommentaren og jeg har akkurat lagt meg til som følger :)
    klem Unni

    SvarSlett
    Svar
    1. PS jeg skal straks ha en blogcandy hos meg også. Håper du vil være med der :)

      Slett
  3. Hej ! Vill gärna vara med och vinna detta fina candy. Har lagt upp din bild i bloggen och är följare sedan innan.
    Kram Ulla

    SvarSlett
  4. Så fin bloggcandy! :) Blir gjerne med på den :)

    SvarSlett
  5. Å så många fina kort du gjort! Underbara detaljer och så söta bilder.

    SvarSlett
  6. Gratulerer med 4-års jubileum! Jeg blir gjerne med å "kjemper" om din flotte blogcandy. Har lagt til bilde i sidebar med link. Følger er jeg fra før.
    Klem, Jorunn

    SvarSlett
  7. Så lekker candy du har laga til feiringa di. Har reklamert for bloggen/candyen din i sidebar, og følger er eg frå før av.

    SvarSlett
  8. Så nydelig blogg du har :) Hjelper deg gjerne med å få flere til å stikke innom ved å linke til bloggen og denne vakre candyen på siden min :) Følger deg gjør jeg også :)

    SvarSlett
  9. Dette var en råflott candy. Krysser fingre og tær for at de havner her hos meg og lover de et godt hjem. Pst: har du sett vår nye utfordringsblogg? http://scrappelyst.blogspot.no/

    SvarSlett
  10. Herlig candy:) Jeg blir gjerne med i trekningen.
    Og gratulerer med 4-års jubileum♥

    Klem,Lindamor

    SvarSlett
  11. Gratulerer!!! Du lager sååå masse fint:) Takk for sjansen til å vinne :)
    klem, SYnnøve

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)