mandag 23. november 2015

Candy - julekalender

Denne posten vil stå øverst fram til 23. november.  
I dag er det to måneder igjen til jul, derfor har jeg lyst til å legge ut en liten candy på bloggen min. Denne gangen vil jeg gi bort en liten adventskalender. Masse scrapbookingutstyr er funnet fram, og snart pakket inn i 24 små pakker, og klar til å gis bort til en heldig vinner.
                                                                                                                        ILLUSTRASJONSFOTO.
Det er veldig enkelt å bli med i trekningen av kalenderen. Det eneste du trenger å gjøre, er å legge igjen en kommentar under dette innlegget. Det hadde også vært hyggelig om du hadde kommentert et annet innlegg som du finner i bloggen, men dette er ikke et krav. Fristen for å delta er mandag 23. november.
Da håper jeg mange har lyst til å være med på denne candyen.

35 kommentarer:

  1. Må jo bli med på denne flotte candyen som poppet opp i blogglista mi under morgenkaffien :)
    Legger ut link til candyen i sidebar.
    God helg :)

    SvarSlett
  2. Åå :) og tenk og vinne denne, det hadde vært noe! Krysser fingrene for at det blir meg :D

    SvarSlett
  3. Åh så snilt! Vil selvfølgelig være med på trekkning, så kanskje jeg også kan ha kalender i år!

    SvarSlett
  4. Såklart jeg vil være med på dette :-) Elsker pakker, og når man kan få en pakke hver dag fram til jul, er jo det den aller beste måten å telle ned til jul på ;-)

    SvarSlett
  5. Spennende med giveaway, og ekstra spennende er det med adventskalender.
    Så her blir jeg sittende med fingre og tær kryssa til 29.november ;-)

    Klem fra Helle

    SvarSlett
  6. Så spennende :-) klart jeg vil være med på dette :-) krysser fingrene her

    SvarSlett
  7. Så snill du er :-) Klart jeg blir med :-)

    SvarSlett
  8. Oi for en flott candy! Den vil jeg gjerne være med på :) Skal linke deg i sidebaren min. Og en kommentar får du jo fra tid til annen fra meg, så jeg regner med at jeg er kvalifisert :)
    klem Unni

    SvarSlett
  9. Så snill du er! :-D kommenterer gjerne, jeg.

    SvarSlett
  10. Så spennende, klart ein vil vere med på kalender candy.
    Mvh Anne Karin Bolstad.

    SvarSlett
  11. Ååååh..så spennende, skal lage kalender for 4 barn i år som i fjor, men det hadde jo vært veldig spennende om mor hadde hatt en egen kalender da:)Krysser fingrene:)
    Digger julekortene dine, og så utrolig nydelige toffiffee esker du lager♥
    Har reklamert på sidebaren min også;)
    Klem

    SvarSlett
  12. Hei :) Så spennende med julekalender candy. Jeg vil gjerne være med å prøve lykken. Tusen takk for muligheten til å vinne :) Ha en fin scrappehøst! *Klemmer fra Inger*

    SvarSlett
  13. For en flott tanke. Denne hadde vært perfekt til min snart 7 år gamle scrappe gale datter :-)

    SvarSlett
  14. Så kjekt! Klart eg vil vera med��

    SvarSlett
  15. Så fin blogg, denne vil jeg gjerne følge, så den legger jeg inn på listen over de jeg følger i min egen blogg. Kjempefin giweaway også, hadde vært supert å vinne denne kalenderen☺��

    SvarSlett
  16. Dette hørtes spennende ut. Å vinne en adventskalender med scrappesaker er jo gull. 😊
    Du lager så mye fint, er stadig inne å kikker på blogger din. ☺
    Ha en strålende søndag.

    Sigrid

    SvarSlett
  17. Så utrolig snillt av deg :) Dette må jo være drømmen. En egen kalender med scrappestæsj!! Da blir det julaften hver dag da jo!! Dette må jeg krysse fingrene for :)

    SvarSlett
  18. Så gøy med candy! Takk for en inspirerende blogg! Du lager så mye fint! Heidi

    SvarSlett
  19. Denne må en jo bare være med på. Så kjempe hyggelig gjort av deg. Har lagt den i sidebaren på bloggen min også.

    (✿*‿*) Ma

    http://majaapia.blogspot.no/

    SvarSlett
  20. Dette var en spennende candy, denne hiver jeg meg gjerne på:)
    Kjempefin blogg som jeg er innom ganske ofte:)

    SvarSlett
  21. Så flott candy, denne vil jeg gjerne være med på. Utrolig masse flott du lager!!

    SvarSlett
  22. Klart jeg vil være med.Du lager mye fint.Jeg er innom denne bloggen ganske ofte

    SvarSlett
  23. Flot candy her til jul. Du laver bare så mange smukke ting.
    En lille hilsen fra DK
    Knus Joan

    SvarSlett
  24. Så masse fint du lager ☺ Du e dyktig ☺

    SvarSlett
  25. Blir gjerne med i trekningen om julekalender-candy :)
    Spennende :)

    SvarSlett
  26. Jeg elsker julekalender og candy og håper jeg er den heldige! :) har tatt en runde rundt i bloggen din, mye fint du har laget :) legger meg til som følger ! Klem

    SvarSlett
  27. Weeeee så gøy med julekalender :-)
    Krysser fingre for vinnerlykke.
    Klem

    SvarSlett
  28. Så spennende med mulig kalender :-) så fin blogg du har :-)

    SvarSlett
  29. Så koseligt :) spennane me julekalender :)

    SvarSlett
  30. Så flott! Er ofte innom og ser hva du lager. Mye inspirasjon å finne her!

    SvarSlett
  31. Nei så gøy!! Så snill du er 😀 du lager utrolig mye fint! Håper jeg blir den heldige! Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  32. Så koselig candy du har :) Nydelig gjort av deg å gi bort en adventskalender!
    Jeg har ikke hatt kalender siden jeg var liten selv, og da var det de lekre bittesmå plastfigurene :D :D :D Men gud som jeg gledet meg til å åpne luke for luke :)
    Nå skal jeg snoke litt videre rundt i den fine bloggen din :)
    ønsker deg en finfin dag videre :)

    Smil fra Anne :)

    SvarSlett
  33. Måtte henge meg på da jeg så denne flotte premien . Mye flotte ting du lager. Alltid kjekt å stikke innom blogger din 🎅🎅

    SvarSlett
  34. super fin candy, vil da gerne vinde den ;O))

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)