tirsdag 29. desember 2015

Topp 10

Da er det på tide å sette seg ned og dvele litt ved året som snart er over. Når det gjelder året som har gått når det kommer til kortlaging, har det vært ganske bra. Jeg har gjort meg opp noen tanker over hva jeg bør gjøre annerledes til neste år. Blant annet er det dumt å vente helt til høstferien før man starter opp med å lage det man skal ha med seg på julemesse kun en drøy måned senere. Derfor er målet mitt for det kommende året at jeg må lage opp litt gjennom hele året.

Jeg har også vært så heldig at jeg gjennom dette året har fått lov til å være med i to fantastiske DT - team. Dette er noe jeg trives godt med, og jeg håper på flere flotte og morsomme oppgaver der i det kommende året.

Så over til det denne bloggposten egentlig skal handle om. Jeg har valgt meg ut ti ulike kort og dekorerte ting som jeg ville ha med på en topp 10 liste. Om du vil lese mer om hver ting, kan du trykke på linken som ligger under hvert kort.

 Kort med tekst.
 Bursdagskort
 Konfirmasjonskort
 Bursdagskort
 Bursdagskort
 Bursdagskort
 Julekort
 Gaveesker
 Julegodt
 Toffifee-eske

2 kommentarer:

  1. Her var det mye lekkert på en gang! Masse flott du har laget i 2015. Gleder meg til å følge deg videre i 2016 :)
    klem Unni

    SvarSlett
  2. Så kjekt å se dine ti på topp. Ellers alltid mye flott fra deg:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)