søndag 24. januar 2016

To kort med biler og litt tresmykker

I dag har jeg fått laget to nye kort. Denne gangen ble det to nesten like kort med vårlige farger. Arkene jeg har brukt, kommer i fra Maja- design. Jeg har pyntet med utstansede swirler og hjørner i tillegg til noen metalltannhjul.

I dag har jeg også lyst til å vise fram noen produkter laget i ulike typer treverk. Disse er det faren min som har laget. Han selger disse ulike produktene, så om du har lyst til å kjøpe noe av det du ser her, kan du sende meg en mail. Om du vil se mer av det han lager, kan du ta en titt her




2 kommentarer:

  1. Nydelige og flotte ting din far lager:)

    SvarSlett
  2. Kjempestilige kort! Og så flotte treprodukter faren din lager!
    klem Unni

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)