lørdag 25. juni 2016

Koselig julestemning

I går fikk jeg laget enda et julekort. Det begynner å vokse i julekortbunen min igjen. Den var helt tom når jula var over, og det har skjedd en gang tidligere. Den gangen var jeg ikke så flink til å lage opp igjen nye kort, så da fikk jeg det litt for travelt før jul.Jeg har et håp om at det ikke kommer til å skje nå.
Motivet jeg har brukt på dette kortet har jeg funnet på nett. Jeg elsker dompaper, så dette bildet blir nok brukt flere ganger. Arkene er noen av yndlingsarkene mine fra Maja- design.

4 kommentarer:

  1. Så lekkert <3 Dompapene var fine.
    Et herlig kort :)

    Klem

    SvarSlett
  2. Nydelig kort med et herlig motiv!
    Likte også godt "God Jul"-bokstavene dine :))

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)