lørdag 31. desember 2016

Topp 10

Da er det på tide å sette seg ned med de ulike bildealbummene som har blitt til gjennom året. Jeg har hatt et fantastisk år når det gjelder kortlaging, og jeg klarte å følge målet mitt fra i fjor om at det er nødvendig å starte opp med julekort, esker og annet messemateriale allerede rett etter at det nye året har startet. At jeg klarte dette, gjorde at jeg kunne kose meg mer med disse prosjektene enn det jeg kunne i fjor.

Så over til de 10 ulike prosjektene jeg har valgt ut. Om du trykker på linken som ligger under hvert bilde, kommer du til den aktuelle bloggposten.


Dåpskort
Bursdagskort til gutt
Bryllupskort
Bursdagskort
Bursdagskort
Kort med tekst
Kalender
Julekort
Julekort
Toffifee-eske

1 kommentar:

  1. Her var det mange flotte kort! Ønsker deg et godt og kreativt år! Klem Elizabeth

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)