mandag 7. august 2017

GDT hos Kreativ Scrapping

Jeg har vært så heldig å få lov til å være gjestedesigner hos Kreativ Scrapping denne måneden. Jeg har derfor et kort å vise fram til dere i dag. Jeg har laget et kort til en mann. Han er veldig glad i sykling, i tillegg snekrer han en del på hobbybasis. Jeg syns ofte at det er fint å bruke navnet på mottakeren som motiv, så det har jeg gjort på dette kortet. Mønsterarket med sykler, kommer fra Papirdesign. Dette syns jeg passet veldig godt til mottakeren. De lysegrå arkene jeg har brukt under, kommer fra Maja- design. Blomstene jeg har brukt, er fra WOC. Jeg har brukt dies fra Spellbinders og kvist- og rammepunch fra Martha Stewart.

2 kommentarer:

  1. Jättevackert kort!
    Kram och må så gott!

    SvarSlett
  2. Et flott kort til en sykkelglad mann:)
    Og her var det kommet mye flott siden sist jeg var innom her:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)