tirsdag 31. desember 2019

Topp 10 for tiende gang

I 2020 er det ti år siden jeg begynte å lage kort og legge dem ut i bloggen. Det har vært ti år med utrolig mange hyggelige stunder på hobbyrommet. Når jeg går tilbake for å se på noen av de første blogginnleggene, kan jeg stort sett huske hvert enkelt av dem, og jeg syns ikke det er lenge siden jeg bestemte meg for å lage bloggen.
Over til det dette innlegget skal handle om. Tilbakeblikk på dette årets produksjon. Jeg har hatt en god del bestillinger dette året, og jeg håper det fortsetter i det kommende året også. Det et utrolig motiverende når man vet at folk setter pris på det man lager.
Om du vil se mer av de ulike kortene, kan du trykke på linken over hvert av kortene.

Gratulasjonskort til jente.

Konfirmasjonskort til jente.

Blosmterkort.

Babykort.

Bursdagskort til mann.

 Gratulasjonskort til gutt.

 Fuglekort.

Bryllupskort.


Julekort.

Julekort.

2 kommentarer:

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)