lørdag 29. januar 2011

Årets første konfirmasjonskort

Har kjøpt meg dette stempelet fra Whiff of Joy. Har brukt det en gang tideligere, men da hadde jeg bare fått et trykk i en candy jeg vant. Brukte motivet til å lage et konfirmasjonskort.



På dette kortet har jeg fulgt skissen hos Sketchy Colors denne uken. Jeg håper jeg har fått med meg alle elementene;) Alle kantene er rufset og svertet med distresse. Mønsterarkene er fra Maja Design, Fika. "Båndet" som er på venstre side har jeg stanset ut med min nye Martha Stewart punch. Skrivefeltet og feltet der det står "Til Konfirmanten" er stanset ut med spellbinders. Teksten har jeg skrevet ut. Motivet er fargelagt med Pro Markers, og vingene har fått ett lag av stickles, diamond. Roseknoppene har jeg farget med distress, slik at de skulle få samme utseende som de åpne rosene. Har satt på noen få halvperler og en brad for å holde kortet oppe.



Ønsker alle sammen en riktig god helg:)

2 kommentarer:

  1. For et flott konfirmasjonskort!
    Nydelig fargelagt motiv og veldig fint pyntet. :)

    Ha en flott lørdag.
    Klem, Anne.

    SvarSlett
  2. Nydelig konfirmasjonskort!
    Lekre farger og ett nydelig motiv ♥
    Takk for at du deltar hos SC,
    klem fra Maya

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)