lørdag 30. april 2011

Golfkort

Jeg har laget et kort til onkelen min som hadde bursdag for litt siden. Han er en ivrig golfspiller, så syns dette stempelet passet godt:)


Denne gangen ble det et staffelikort. Har brukt ark fra Maja design og Ladybug & Friends. Har brukt ulike blomster og charms til pynt. Jeg har også klipt ut tall fra bazzill.

Her er kortet oppslått. Har skrevet ut tekst fra pc- en. Dette er en tekst jeg har sett rundt omkribg i andre blogger, men jeg har ikke fått kjøpt meg stempelet enda, men det står på ønskelista;)


Tydeligere bilde av teksten. Her har jeg pyntet med det samme som over. Men jeg har tatt på litt mer papir her enn over.


Under den litt humoristiske teksten har jeg laget et lite skrivefelt. Dette gjorde jeg fordi jeg ikke kom på hvordan jeg skulle få plass til å skrive en liten hilsen, og siden jeg ikke ville utelate den trykte teksten, syns jeg dette ble en god løsning.

Dette kortet vil jeg levere til Papirdokkene, der alt er lov denne gangen.

Da er det tilbake til anatomi/ naturfag og samfunnsfagsforberedelser:)

2 kommentarer:

  1. Et flott herrekort i herlige farger, og motivet passer jo perfekt når han er golfspiller:)

    Takk for at du deltar hos oss papirdokker

    Smil fra Anne:)

    SvarSlett
  2. Kjempe fint kort til en mann :) Liker motivet :)
    Takker for din deltakelse hos papirdokkene :)
    Ha en fin helg :)
    ***Linn

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)