tirsdag 12. juli 2011

Nytt brettekort

I går var jeg på en liten biltur til Strømmen, og hva er det som ligger der? Jo, Bikuben. Som reisefølge hadde jeg GPS- dama, noe som medførte at jeg med utrolig dårlig retningssans fant fram med en gang;) Nå som jeg veit at jeg greier å finne fram på egenhånd, blir det nok flere turer dit;) På Bikuben fikk jeg kjøpt en god del nye ark, og litt annet. Når jeg kom hjem, måtte jeg bruke litt av det nye jeg hadde kjøpt. Forsøkte meg på et nytt brettekort.


Det ble enda et bryllupskort på meg.


Rundt kantene har jeg brukt en ny punch som fikk være med meg hjem fra turen i går;)


Dette kortet leverer jeg til følgende utfordringer:
Trykkpressa: Brettekort
Papiravisen: Monokromatisk
Papirdokkene: Bingo. Perler, sommer (syns bryllup er veldig sommer), blomster

Ønsker alle sammen en fin dag videre:)

8 kommentarer:

  1. GPS-dama er smart å ha med seg på biltur...... Og tenk at hu fant frem til Bikuben og:D Herlig!!

    Kjempeflott kort fra deg Jeanett, herlige farger!

    Takk for at du spiller bingo med oss Papirdokker, og fortsatt god sommer

    Smil fra Anne:)

    SvarSlett
  2. Så lekkert kort :)
    Takk for at du deltar hos Papiravisen.

    SvarSlett
  3. Så flott, herlige farger og så lekker punchkant. :)

    Klem, Anne.

    SvarSlett
  4. Så nydelig kort.
    Takk for at du detar hos Papiravisen.

    Klem fra Merethe

    SvarSlett
  5. Kom tilfeldigvis innom bloggen din, her var det mye flott:)Fin brettekort:) Legger meg til som følger:)

    SvarSlett
  6. Hva er vel herligere enn nye scrappesaker?:) Lekkert brettekort med fine duse fargetoner. Takk for at du deltar hos Ett trykk og goood sommer!

    SvarSlett
  7. Flott kort.
    Takk for at du deltar hos Papiravisen.

    SvarSlett
  8. Flott brettekort! :)

    Ha en fin dag.

    Hilsen Marlene, GDT hos Papiravisen.

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)