lørdag 3. november 2012

Brunt julekort

I dag har jeg endelig hatt tid til å lage et kort igjen:) Denne gangen ble det et julekort med et av de nye magnoliastemplene mine. Har hatt det liggende veldig lenge, men ikke fått somlet meg til å bruke det enda. Kortet er laget etter skissa hos Sketchy Colors. Jeg har brukt ark fra Maja design. Jeg har pyntet med blomster, halvperler, stickles og pyntebær fra Magnolia. Jeg har også brukt ulike dies og punch fra MS. Dette kortet sender jeg også til Hjertebodens juleblogg.


4 kommentarer:

  1. Et flott kort i nydelige farger. Og motivet er jo kjempeskjønt. Flott pynta.

    SvarSlett
  2. Dette var et lekkert julekort i nydelige bruntoner, og en flott løsning av skissa vår!
    Tusen takk for at du deltar hos Sketchy Colors, og lykke til!
    Klemmer fra Marianne:)

    SvarSlett
  3. Nydelig, så lekkert pyntet og flotte papirer.
    Herlig motiv, nydelig fargelagt. :)

    Klem, Anne.

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)