søndag 26. mai 2013

Grønt bursdagskort.

I dag har jeg et bursdagskort til å vise dere. Denne gangen har jeg brukt fargene som er denne ukens utfordring hos Sketchy Colors, nemlig grønn, gul og hvit. Dette er ikke farger jeg bruker ofte, men det blir jo veldig fint, så ser ikke bort i fra at det blir flere kort med disse fargene. Arkene jeg har brukt er fra Maja design. Pyntet med blomster, charms og halvperler.

Deltar også hos Kort o Mania der oppgaven er bingo. Jeg har valgt ruter på kryss, punch/ dies, bokstaver/ tekst og charms/ metall.

2 kommentarer:

  1. Jättefint kort.
    Kram Ulla

    SvarSlett
  2. Nydelig, sart og flott!
    Tusen takk for at du deltar på Sketchy Colors sin fargeutfordring denne uken!
    Klem fra Jannhild

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)