søndag 17. november 2013

Julekort med Bildmålarna

I dag har jeg et julekort med vakre Mimosa å vise fram. Det ble et julekort i blått og brunt, med papirer fra Maja design. Motivet er fargelagt med copics. Har endelig fått fylt på med noen farger som jeg trengte, så det var gøy å fargelegge litt igjen. Jeg har brukt to ulike puncher fra Ek Success og Martha Stewart. Jeg har også brukt ulike dies fra spellbinders og Memory Box. På blomstene og de utstansede figurene har jeg brukt masse stickles. Rund motivet har jeg brukt Liquid Pearls. Med dette kortet ønsker jeg å delta på Bildmålarnas DT- call.

6 kommentarer:

  1. Så lekkert det glitra på dette kortet :) Nydelige fargar i lag.

    SvarSlett
  2. Nydelig lagd :)
    Masse lykke til :)

    Klem, Cathrine

    SvarSlett
  3. Åh så snyggt fint dekorerat och härliga färger.
    Kram Ulla

    SvarSlett
  4. Åå.. dette var et koselig julekort :) Nydelige farger.
    Klem Anita:)

    SvarSlett
  5. Åhhh, dette motivet er bare så jul for meg!
    Hører sangen "Vi tenner våre lykter" og kommer virkelig i julestemning ♥
    Nydelig er kortet ditt :)
    Tusen takk for at du søkte på DT callen vår ♥
    Klemmer fra Maya

    SvarSlett
  6. OMG Jeanett , love every detail here, your stunning coloring and all over,,,,,these glittered stars,,,and backs,,,,,,,you would be in my Dt,,,,,wowww,,,,,.Feel free to ask me your fav product from all my stuff for free.

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)