lørdag 8. februar 2014

Lifting av eget kort.

I dag har jeg laget et kort der jeg har liftet et av de tidligere kortene mine. Jeg kjører jo den samme stilen på alle kortene mine (bør begynne å utfordre meg selv litt), men i dag har jeg altså brukt samme oppsett som på et av kortene jeg laget i fjor. Jeg har brukt spellbinders og dies fra Magnolia i tillegg til en punch fra Ek Success og en sommerfuglpunch fra MS. Etter å ha hatt en opprydning og reorganisering av blomstene mine fant jeg ut at jeg hadde flere farger og mer enn jeg trodde, så blomster trenger jeg ikke å kjøpe dette året tror jeg;)

1 kommentar:

  1. Nydelig kort:) du trenger ikke forandre stil i det hele tatt, jeg digger stilen din:)

    Ha en flott helg videre:)

    Junhild

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)