lørdag 9. august 2014

Lag på lag og symaskinsøm

Dette kortet er vel den typen kort jeg liker best å lage. Lag på lag, duse farger, mye blomster, samt swirler og perler. På dette kortet er det i all hovedsak papirer fra Pion. Rundt alle kantene har jeg sydd med symaskin. Dette syns jeg gir det lille ekstra, men alikevel er det skjelden at jeg benytter meg av det.
Med dette kortet ønsker jeg å delta på utfordringen hos Storyteller. Denne gangen vil de se bling eller perler. De hvite små rosene er fra Storyteller. 

2 kommentarer:

  1. Nydelig kort og lekkert pyntet.
    Takk for at du deltar i denne utfordring hos Storyteller
    Vi ønsker deg lykke til – og håper du blir med oss flere ganger!
    Klem Connie

    SvarSlett
  2. dette var nydelig :) Akkurat slik jeg også liker det :) Tusen takk for at du deltar i utfordringen til Storyteller :) Klem Rita, DT

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)