mandag 15. mai 2017

Gamle knapper får nytt liv

Vi er klare med litt midtveisinspirasjon hos Nordsalten hobbyklubb. Denne gangen er tema nytt liv eller resirkulert. Jeg har gitt nytt liv til noen gamle knapper som jeg fikk av min mormor når jeg var liten. Det var mange minner som dukket opp når jeg skulle finne noen knapper som passet til kortet. Jeg husker at jeg syns at det alltid var gøy og spennende å se på alle de fine knappene hun hadde samlet på gjennom mange år. En del av knappene har jeg tatt vare på, og noen av dem har fått nytt liv på dette kortet. 
Vi har fått sponset motiver fra Aurella27. Jeg valgte med dette ferdigfargelagte motivet. Kortet har jeg laget med ark fra Maja- design. Blomstene har jeg kjøpt fra WOC. Jeg har brukt dies fra Kort & Godt og punch fra Martha Stewart.
Da håper jeg mange har lyst til å være med på utfordringen vår. Gå på let i skuffer og skap og se om du kan finne noe som du kan gi nytt liv eller noe du kan resirkulere du også.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)