fredag 29. desember 2017

Topp 10

Som alltid i jula så ser jeg gjennom alle bildene av det jeg har laget gjennom året. Jeg plukker ut de ti bildene jeg syns er finest, og som jeg har lyst til å vise fram en gang til. I år har jeg som vanlig tilbragt utallige timer på hobbyrommet, og jeg er fornøyd med mye av det jeg har laget. Likevel gikk det greit å plukke ut årets topp. Jeg vil med dette innlegger ønske alle sammen en godt og kreativt nytt år.

 Bursdagskort
 Blomsterkort
 Bursdagskort til mann
Bryllupskort
 Dåpskort
 Bordkort
 Konfirmasjonskort
 Konfirmasjonskort
 Melkehjerteeske
Julekort

1 kommentar:

  1. En variert og fin topp 10 liste du har laget:)
    Er vanskelig å velge ut en favoritt av dine innspirerende og fin kort. Men det blir bryllupskortet du laget i sort og sølv:)
    Gleder meg til å følge deg i året som nettopp har startet:)
    Ønsker deg en fin kveld:)
    Clemzy Karin D

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)