mandag 31. desember 2018

Topp 10

I løpet av 2018 har jeg fått laget en del som jeg har vist fram her. Det har ikke blitt så mange prosjekter som jeg så for meg, men det har da blitt en del likevel.
Jeg har sett gjennom blogginnleggene, og kommet fram til en topp 10 liste. Håper du vil ta en titt på de ulike tingene jeg har plukket ut.

Kort med liljekonvall
 Gratulasjonskort
 Konfirmasjonskort til jente
 Konfirmasjonskort til gutt
 Lilla gratulasjonskort
 Vårlig gratulasjonskort
Melkehjerteeske
 Julekort
 Julekort med tradisjonelle farger
Nå håper jeg på et nytt år der kreativiteten blomstrer.

4 kommentarer:

  1. Godt Nytt år!
    Utrolig flotte kort du har laget :) Moro å se topp 10 :)

    SvarSlett
  2. Godt Nyttår Jeanett! Masse nydelige kort i fine duse farger! så om det ikke ble så mange som du hadde tenkt så ble di i alle fall flotte:)

    SvarSlett
  3. Godt nytt år til deg:)
    Her har du plukket ut 10 søte og fine kreasjoner, du har laget i løpet av 2018. En får som regel ikke laget like mye som en ønsker, men en skal være fornøyd med det en har klart å lage:)
    Gleder meg til å fortsette å følge deg i 2019 også:)
    Jeg har ikke kommet så langt at jeg har fått satt opp min topp 10 enda.
    Men det får en vel få gjort snart;)
    Ønsker deg en fin og kreativ, start på året:)
    Clemzy Karin D

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)