søndag 5. januar 2020

Et vårlig kort

Jeg liker egentlig vinteren godt, men når julen er over, og all julepynten er ryddet bort, kommer det snikende en tanke om at jeg gleder meg til våren. Det var nok det som lå i bakhodet når jeg laget dette kortet. Jeg får en god fornemmelse av vår når jeg ser på dette motivet, og med fargene på mønsterarkene, er vårfølelsen komplett.
Arkene og motivet kommer fra Pion.
Med dette kortet vil jeg delta på månedens utfordring hos Scrappelys - Årstidene. (Jeg har latt meg inspirere av vår).

3 kommentarer:

  1. Nydelig kort du har laget og får vårfølelse her jeg sitter :-)

    SvarSlett
  2. Nydelig kort du har laget:)
    Fine duse farger,flott vårkort🌷👍

    SvarSlett
  3. Virkelig lekkert kort!

    Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår hos Scrappelyst!

    DT Linda

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)