onsdag 21. april 2010

Bitt av kortbasillen

Her er mitt første blogginnlegg:) Denne bloggen vil handle om kort og kortlaging. Jeg kommer til å legge ut bilder av noe av det jeg lager. Jeg er en ivrig bloggleser og har funnet ut at det kan være gøy å lage blogg selv også. Siden jeg for tiden lager en del kort, tenkte jeg at det kan være et fint emne å skrive om.
Her har jeg brukt vintagebilde, bakgrunn med skrift som ser litt gammel ut og hvite blonder, av papir og stoff.
Dette er et bilde jeg bare ville eksperementere litt. Malte en ramme slik at den ser gammel ut. Dette syns ikke så godt på bildet. Her har jeg også brukt et vintagebilde, bakgrunn med skrift og blomster. I midten av blomstene har jeg brukt halvperler.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)