torsdag 22. april 2010

Mine første vintagekort

Fant igjen noen gamle bilder av kort jeg laget fo en liten stund siden. Tenkte at de også måtte få være med i bloggen:)
 
 








Disse to er mine to første kort der jeg har brukt vintagebilder. Det første kortet er et vintagebilde fra Panduro med papirblonde rundt. Har også brukt papirblomster med en rose i midten. På det andre kortet har jeg gjort nesten det sammen. Den rosa bakgrunnen har jeg laget ved å male på akvarellark for så å lage streker i denne ved hjelp av en strikkepinne. Har også her brukt papirblomster med rosa rose i midten.



På dette kortet har jeg gjort akkurat det samme som jeg gjorde på de to foregående, men har brukt andre bakgrunner.


Her er det et blått vintagekort med samme utgangspunkt som de andre kortene





Her har jeg pyntet på en litt annen måte enn de andre kortene. Har ikke brukt border, men kun fokusert på blomster. Jeg har brukt blå og hvite roser. På de hvite rosene har jeg brukt blå Distress Ink i kantene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)