søndag 23. januar 2011

Nytt stempel

Jeg har gått å hatt veldig lyst på dette stempelet lenge, og nå er det blitt en del av samlingen min:) Det samme gjelder MS punchen som jeg har brukt på kantene:)



Det ble et veldig enkelt kort. Pyntet med blomster i forskjellige varianter, hamptråd, halvperler og bling. Har fargelagt med promarkers.


I dag har jeg bestilt nye ark, masse pynt, flere spellbinders og et par nye stempler. Når man først begynner å handle, får penga vinger, men noe skal man jo unne seg for julegavepengene:)

Ønsker alle sammen en flott søndag, enten den skal tilbringes på hobbyrommet, foran tven der det er mye fin sport eller ute i det flotte vinterværet(er i hvertfall det på østlandet).

Må også takke alle som legger igjen kommentarer til meg. Setter utrolig pris på dette.

Klem fra Jeanett

2 kommentarer:

  1. Åhh, for et nydelig kort du har laget. Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  2. Gorgeous creation! Thanks for sharing!
    Hey, I have a giveaway here, please come join in the fun!
    http://pixiedustpaperie.blogspot.com/2011/01/my-wish-layout-by-jessy-christopher.html#comments

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)