mandag 31. januar 2011

Vintage i blått, brunt og hvitt

Har laget et nytt kort i vintagestil


Jeg har brukt mønsterark fra Maja, samt noen rester, i tillegg til brun og hvit bazzill. Har rufset alle kantene. Har brukt brune og hvite roser, samt noen halvperler

Har brukt fargene som de vil se hos Sketchy Colors denne uka, blått, brunt og hvitt. Samtidig sender jeg dette kortet inn til Anonyme Scrappere, som mitt bidrag nr to, der de fortsatt vil se vintage med blonder og blomster.

Nå får jeg gjøre meg klar for å dra på jobb. Vi blogges nok i løpet av uka:)

Jeanett

2 kommentarer:

  1. Kjempenydelig, veldig lekkert helhetlig. :)
    Takk for at du deltar hos AS.
    Klem, Anne.

    SvarSlett
  2. Dette var lekkert.
    Tusen takk for at du er med på Sketchy colors sin fargeutfordrinbg denne uken.
    Klem fra Kaia

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)