søndag 27. mars 2011

Anonyme Scrappere

Har forsøkt meg på utfordringen hos Anonyme Scrappere. Denne gangen skulle man lifte dt- Anette. Jeg har liftet dette kortet.




Og her er mitt kort


På dette kortet har jeg maskert sammen tre stempler fra Magnolia. Jeg har fargelagt med Promarkers og hatt distress op graset. Rundt bildet har jeg festet rosa perlebånd.
Jeg har rufset kantene. Under bildet har jeg festet to forskjellige blonder. Jeg har stanset ut to sommerfugler med MS- punch og pyntet med blomster som jeg har kjøpt hos Hjerteboden.

Håper liftingen min blir godkjent:)

Ønsker alle sammen en flott søndag:)

6 kommentarer:

  1. Det blir den vel så absolutt! Et flott kort i nydelige farger.
    Så fint når du kombinerer flere stempler også, lekkert. -Og så er jeg sååå glad i sommerfugler;)
    Takk for at du deltar hos AS.
    Klem

    SvarSlett
  2. Så vakkert kortet ditt er. Nydelig med maskering og så flott med pynten.

    SvarSlett
  3. For et nydelig kort det var! Takk for koselig kommentar i bloggen min. Legger meg til som følger hos deg også, ha en fortsatt fin søndag:)

    SvarSlett
  4. Så moro at du ville lifte meg:)
    Kjempeflott kort du har laget!! Nydelig motiv, og kjempeflott med perlesnor rundt motivet!
    Takk for ditt bidrag!
    Klem Anette - AS

    SvarSlett
  5. Lekkert kort!
    Likte veldig godt perleraden rundt bilde! Kjempe flott!

    SvarSlett
  6. For et kjempeflott kort, veldig lekkert og herlig med masse fin pynt. Flott at du har liftet og gjort det til ditt eget. :)
    Takk for at du deltar hos AS.
    Klem, Anne.

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)