søndag 6. mars 2011

Ny bretteteknikk

Lenge siden jeg har gitt livstegn fra meg nå, lover å skjerpe meg;) Har vært mye i det siste. Selv om jeg har har hatt vinterferie denne uka, så har mye av tiden gått med til eksamenslesning. Har to eksamener denne måneden, så da er det det som har blitt prioritert i ferien. Har alikevel fått laget noen kort i lese- og vm-pausene, og det første kommer her.



Har prøvd meg på en ny bretteteknikk her, men husker ikke helt hva den heter. Ser nå at jeg har glemt å pynte med halvperler. Det får jeg rette på senere:) Har brukt et av de nye Magnoliastemplene mine, og nye MS puncher. Ellers har jeg pyntet med blomster.




Ønsker alle sammen en flott fastelavenssøndag. Jeg skal snart trene, så det blir ikke noe fem mil på meg i dag.
Vi blogges

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)