lørdag 14. april 2012

Det første julekortet i april

Da har julekortproduksjonen startet for denne måneden også. Trives veldig godt med å lage julekort, men merker jo at det er litt lettere når det er vinter utenfor vinduet;)


Denne gangen ble det et brunt og grønt vintagekort. Har som mål å bruke opp litt av de mønsterarkene jeg har liggende før jeg kjøper noe nytt, og siden det er mye annet jeg må bruke tiden min på om dagen, er det ikke så vanskelig å holde meg unna scrappebutikker;) Det blir nok litt verre når sommerferien starter, kjenner jeg meg selv rett blir det nok en tur til bikuben dagen etter jeg har levert siste eksamen, hehe:)

Kortet ble enkelt pyntet. Kun noen blomster og halvperler. Perlene var egentlig hvite, men jeg har fargelagt dem med copics. Ganske fint å farge ting selv. Da får man de fargene man trenger der og da:) Ser at perlene fikk litt feil grønnfarge på bildet, i virkeligheten er den ganske lik fargen på mønsterpapiret.

Dette kortet leverer jeg til Hjertebodens juleblogg i slutten av måneden.

1 kommentar:

  1. Nyydelig, så fine blomster og flott med perlene. :)

    Klem, Anne.

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)