fredag 27. april 2012

Julekort nr to i april

Jeg har hatt så mye å gjøre i det siste, så det har ikke blitt mye tid til kortlaging og blogging. Siden sist har jeg blant annet vært i Tyskland og Polen. En kjempekoselig tur med mange opplevelser og fantastiske mennesker:) Nå står eksamen for tur, så det blir nok ikke så mye blogging framover heller, men må jo ha en pause innimellom alt;)



















Kortet jeg skal vise i dag er et julekort. Det er kort nummer to til Hjertebodens juleblogg. Tror jeg rekker tre denne måneden også:)
Jeg har brukt resteark denne gangen. Det minker gradvis i restekassa mi, og i dag har jeg bestilt mange nye ark, så den haugen med rester som snart er borte, fylles vel opp igjen ganske raskt.

Jeg har brukt skissa til Sketchy Colors, så leverer kortet dit også.

1 kommentar:

  1. Kjempeflott!!!
    Takk for at du deltar hos SC denne gangen - lykke til!
    Klem, Lena Katrine

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)