torsdag 18. april 2019

Fotballkort

I tillegg til å ha ryddet i restearkene mine, har jeg også gått gjennom alle mønsterarkene jeg har. Da fant jeg dette flotte mønsterarket fra Papirdesign. Jeg satt meg ned med en gang, og laget dette fotballkortet. Jeg tenkte at det er et fint kort å gi til en fotballglad konfirmant.
Det er ikke så mye pynt på kortet, da jeg syns at arket i seg selv gjør denne jobben. Dottene jeg har brukt, kommer også fra Papirdesign.
Denne måneden har Papirdesign utfordringen Konfirmasjon, og jeg ønsker å delta på denne utfordringen.

4 kommentarer:

  1. Så stilig fotballkort 😁 takk for at du deltar på utfordringen til Papirdesign klem fra DT May-Britt

    SvarSlett
  2. Så kult fotballkort, ingen tvil om hva denne konfirmanten liker :-) Takk for at du deltar hos Papirdesign. God Påske :-)

    SvarSlett
  3. Stilig kort! Kult med fotballsirkelen! Takk for at du deltar hos Papirdesign!

    SvarSlett
  4. Kult kort.
    Tusen takk for at du deltar på utfordringen fra oss i Papirdesign nå april.
    Med ønske om en super påske, klem fra Linda

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)