lørdag 20. april 2019

Kort i gult og brunt

Enda et kort har blitt til disse påskedagene. Denne gangen ble det et kort i påskete farger. På dette kortet har jeg igjen tatt i bruk dies som har støvet ned. Etter det forrige kortet som jeg brukte disse på, har jeg virkelig fått sansen for denne diesen igjen, og nå satser jeg på at den ikke skal bli glemt bort enda en gang. Jeg har også brukt en punch fra MS som jeg heller ikke har brukt på lenge. Det er gøy når man tar i bruk ting som har måttet vike plass for alt det nye man kjøper. Arkene jeg har brukt, kommer fra Pion.
Med dette kortet vil jeg delta på denne månedens utfordringer hos Scrap from your heart - Bruk dies, og Scrap og skravl - Bruk dies/ punch.

1 kommentar:

  1. Så nydelig kort! Likte fargekombinasjonen veldig godt. Takk for at du deltar i vår utfordring hos Scrap from your heart.
    - DT Mari

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)