søndag 19. mai 2019

Konfirmasjonskort til jente

Jeg har fortsatt noen bestillinger på konfirmasjonskort jeg driver med om dagen. Det går ikke så raskt, da jeg er midt inne i en eksamensperiode, i tillegg til alt annet som opptar tiden i hverdagen. Men i dag har jeg tillatt meg en liten time på hobbyrommet, og fått ferdigstilt dette kortet.
Denne konfirmanten har boksing som interesse. Siden jeg ikke hadde noe med dette temaet, har jeg laget en egen bakgrunn. Jeg fant et bilde av boksehansker som jeg har satt ved siden av hverandre. Så skrev jeg det ut på et lyst mønsterark fra Maja- design. De andre arkene, og motivet, kommer også fra samme produsent. 
Med dette kortet vil jeg delta på utfordringen hos Kreativ Scrapping - Bursdag/ feiring.

1 kommentar:

  1. Herlig kort, flotte farger:) Takk for at du deltar hos Kreativ scrapping:) Klem fra DT Gunn Anita

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)