lørdag 11. mai 2019

Konfirmasjonskort

I dag har jeg innvilget meg noen timer på hobbyrommet. Det har resultert i to nye konfirmasjonskort. Her kommer det første. Dette kortet er laget på bestilling til en kommende konfirmant som har turning som hobby. På kortet har jeg brukt flotte ark fra Papirdesign. Noen av blomstene kommer også derfra. På innsiden av kortet har jeg stemplet en teks som jeg syns passet godt på et slikt kort.
 Med dette kortet vil jeg delta på disse utfordringen:
Scrap from your heart - Konfirmasjon.
Kreativ Scrapping - Feiring
Papirdesign - Fest
Papirdukkene (Facebook) - Konfirmasjon

6 kommentarer:

  1. Så flott og personlig konfirmasjonskort til turnjenta :-) Takk for at du deltar hos Papirdesign :-) Hilsen DT Rita

    SvarSlett
  2. Kjempe fint konfirmasjonskort :)
    Takk for at du deltar hos kreativ Scrapping
    Klem fra DT Inger Marie

    SvarSlett
  3. Fint, feminint kort!! Tak fordi du deltager hos scrap from your heart. Hilsen Dt Malene

    SvarSlett
  4. Lekkert kort med fine detaljer. Fin form på kortet. Takk for at du scrapper med oss i Scrap from your heart. Klem DT-Gunn

    SvarSlett
  5. Herlig kort og nydelige farger:) Takk for at deltar hos Kreativ scrapping:) Klem fra DT Gunn Anita

    SvarSlett
  6. Så lekkert og personlig kort! Nydelige farger! Takk for at du deltar hos Papirdesign! Hilsen DTAnn Kristin

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)