lørdag 11. juni 2011

Enda et kort fra meg

Føler jeg har fått laget mye i det siste, men det er vel sånn det er når man endelig haar tid og overskudd til å sette seg ned med scrappesakene;) I dag skal jeg vise dere et kort i rødt, grønt og hvitt. Bretteteknikken jeg har brukt på kortet har jeg kun anvendt en gang før, og malen på den fant jeg hos Marianne (Sakkalo) for en god stund siden.


Har brukt røde og grønne ark fra Maja designs nye kolleksjon. Bildet er fra et utklippsark fra Pion Design, Små sötnosar. Blomstene er fra litt ulike produsenter. Teksten og motivet er stanset ut med spellbinders. Ellers har jeg pyntet med noen halvperler og en sommerfuglcharm.



Med dette kortet vil jeg delta i denne ukens utfordring hos Sketchy Colors. Denne gangen vil de se fargene rødt, grønt og hvitt.

Ønsker alle sammen en flott pinseaften, enten den skal feires ute eller inne:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)