onsdag 29. juni 2011

Mer bryllup

Har laget et bryllupskort i dag. Denne gangen ble det et staffelikort.

På kortet har jeg brukt den nye kantpunchen min. Den er fra Martha Stewart. Har også punchet ut tre sommerfugler som jeg har pyntet med. Arkene jeg har brukt er fra Maja design. Pynten er enkel, fra ulike produsenter. Rund de fleste kantene har jeg embosset med sølv. Laget et stort skrivefelt slik at man kan skrive en litt lenger hilsen til brudeparet.


Dette kortet sender jeg til:
Kort o Mania sin utfordring som denne gangen er bryllup.
Scrappiness design: Bryllup

1 kommentar:

  1. wow wow wow, detta var knall lekkert! nyyydelig bordekanter (gosh den va skikkelig lekker), flott satt sammen av farger og pynt :D
    takk for at du deltok på vår utfordring, bryllup, over hos kort o mania!
    Klemmmm

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)